وکیل خانواده | مهریه | طلاق توافقی

وکیل متخصص خانواده در زمینه مهریه، مطالبه مهریه و اجرا گذاشتن آن

وکیل خانواده | مهریه | طلاق توافقی

وکیل متخصص خانواده در زمینه مهریه، مطالبه مهریه و اجرا گذاشتن آن

انواع وکیل در قانون ایران

شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۱۵ ب.ظ

اگر به دنبال یافتن نمایندگی برای کمک به حل مشکل حقوقی معین خود بوده اید ، حتما درک کرده اید که دایره حقوقی بسیار بزرگ و پیچیده بوده و هر کدام در یک دایره معین از ضابطه مهارت دارند.

از اینرو انواع مختلفی از وکلا در بازار قانونی در دسترس هستند. زمانی که به دنبال کمک قانونی برای بررسی به مساله ای هستید که با آن مواجه شده اید، بهترین راه این است که وکیلی را پیدا کنید که در دایره معین قانونی که با آن سر و کار دارید، خبرت کافی داشته باشد.

لذا شما بایست وکیلی مرتبط با کار خود پیدا کنید ، کسی که توان به درستی بررسی به مسئله حقوقی شما باشد. از آنجا که انواع مختلفی از وکلا وجود دارد ، در این مقاله قصد داریم به انواع وکلائی که در مشکلات حقوقی رایج تر مهارت دارند را معارفه نمائیم.

وکلای تجاری

وکلای تجاری که به عنوان وکلای شرکت شناخته می شوند، بعنوان سردمدارن قانونی هستند که طیف گسترده ای از مهارت در تشکیل، مدیریت، نگهداری، انتقال و انحلال یک کسب وکار را پوشش می دهند. وکلای تجاری در دایره کاری خود با تشکیل شرکت، قراردادهای استخدام، انطباق مالیاتی، مالکیت و ادغام سروکار دارند و توان هستند به خوبی این موارد را بررسی و مدیریت نمایند.

وکلای تجاری اینگونه محتمل است استخدام و اختلافات تجاری و اینگونه مذاکره با اشخاص یا نهادهای شرکتی را حل و فصل نمایند. آن ها این حق را دارند که محدوده وظیفه و کاری خود را بطور دقیق مشخص نمایند که آیا اولویت می دهند به پرونده های شرکت های بزرگ بررسی کنند و یا اینکه قصد دارند مشاور حقوقی شرکت های کوچک یا شرکت های نوپا باشند.

وکلای کار

وکلای کار در بررسی به تخلفات غیرقانونی و تبعیض در محل کار مهارت دارند. آنها اینگونه درباره حد پرداخت مشتریان خود مذاکره می کنند. این وکلا معمولا با اتحادیه ها کار می کنند، اما آن ها برای کارکنان غیردولتی بسیار مفید و سودمند هستند، زیرا این کارگران کسانی هستند که کسی از کار آنها حمایت نمی کند.

وکیل صدمات فردی

وقتی که شخص ، شرکت، نهاد دولتی یا سازمانی به سبب مشکلات جسمی یا روانی متهم شده باشد ، به مهارت یک وکیل آسیب فردی نیاز دارد. این وکیل یک متخصص در ضابطه مدنی است که با مسئولیت های حقوقی مدنی و خسارت های وارده سر و کار دارد.

وکیل ارث و وصیت نامه ( برنامه ریزی املاک)

با اینکه هیچ کس دوست ندارد برای مرگ خود ساخته شود، همیشه یک پایان قطعی و اجتناب ناپذیر برای همه وجود دارد. وکلای برنامه ریزی املاک یا وکلای ارث در آنجا هستند تا به مشتریان کمک کنند تا دارایی ها و املاکی را که دوست دارند با فرزندان خود تقسیم و تنظیم نمایند.

اینگونه یک وکیل املاک محتمل است به مشتریان کمک کند تا یک صندوق امانی برای ذینفعان جزئی خود تشکیل کنند. آنها اینگونه محتمل است اسنادی را تهیه کنند که آرزوهای نهایی خود ، از جمله تمهیدات پزشکی و دفن را بیان و ترسیم کرده باشند.

وکیل ورشکستگی

برای افرادی که با کار مالی، لوایح و بدهی های خود دست و پنجه نرم می کنند، مشاوره با یک مشاور ورشکستگی اولین گام ایده آل برای کسب شناخت درباره چگونگی سازماندهی مجدد استراتژی مالی آن ها خواهد بود. در اغلب موارد، وکلای ورشکسته همیشه قصد دارند از ورشکستگی مشتریان خود خودداری کنند.

آن ها به مذاکره با طلبکاران برای کاهش بدهی های مشتریان خود و برنامه ریزی برای یک مطرح بازپرداخت عالی، کمک خواهند کرد. اگر چه بدترین حالت محتمل است شخص بطور کامل ورشکست شود اما آن ها اینگونه مراقب بایگانی اسناد ورشکستگی مشتریان خود خواهند بود.

در عقیده داشته باشید که تشکیل پرونده برای ورشکستگی می تواند بسیار سخت باشد. پیمایش در روند ورشکستگی نیاز به شایستگی ، برخورد با طلبکاران و عمل برای محافظت از دارایی شما دارد. لذا بسیار لازم است که وکیلی با خبرت و متخصص را برای کار ورشکستگی خود انتخاب نمائید.

وکیل مالکیت معنوی

هر اختراع ابتکاری، علمی، یا فنی حقیقی که می تواند به نفع عام باشد بایست از کپی رایت و تکرارها محافظت شود.

زمینه عمده ای از کار وکلای IP ، عرضه مشاوره حقوقی به مشتریان در مورد قابلیت های تجاری و مکانیسم های بازاریابی در تشکیل آنها است. آنها بایست در هر دو روند شغلی و نوآوری بینش تخصصی داشته باشند.

وکیل سازمانی ( شرکت )

در عقیده داشته باشید که در صورتی که شما توانایی شرکتی هستید و با یک کارمند مشکل دارید و یا اینکه فردی هستید که در یک شرکت که مشغول به کار هستید دچار مشکل شده اید، وکیل سازمانی می تواند در این مورد کمک شایانی به شما بکند.

از اینرو شما براحتی توان خواهید بود درباره سوال ها قانونی که از قرارداد استخدام یا در ارتباط شغلی تشکیل می شود، مشاوره بخواهید.

وکیل سازمانی با توجه به خبرت کاری خود توان خواهند بود به شما در عرضه مشاوره های مفید برای رسیدن به حق و حقوقتان کمک نماید.اگر صاحب شرکتی هستید ، احتمالاً در بسیاری از مواقع گوناگون با یک وکیل شرکت مشاوره می کنید.

وکیل شرکت توان خواهد بود تا شما را در مورد موضوعات مرتبط به تشکیل شرکت ، سوال ها عمومی مدیریت شرکت و سوال ها مرتبط به انطباق شرکت کمک کند.

وکیل مهاجرت

وقتی با سوال ها مهاجرت سروکار دارید به یک وکیل مهاجرت نیاز دارید تا شما را راهنمایی کند. راهنمایی کردن درباره کار مهاجرت می تواند بسیار پیچیده باشد و وکیل مهاجرت بایست بر همه این کار آگاه باشد.

  • سارا حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی